2012. október 1., hétfő

School days...

Sziasztok!:)


A blogomat kirakta a legjobb barátnőm az oldalára, szóval most talán majd becsusszan pár új látogató. Előre is köszönöm Lalának, ha lesz pár új olvasóm:P (nevén a link, kukkantsatok be hozzá is!) 
Amúgy idén ballagok, szóval most eluralkodott rajtam a 'menniakarokebbőlasuliból' láz.:P Amúgy ez alatt a nyolc év alatt tényleg nagyon meguntam az egész általánost, a tanárokat, de még az osztályt is, habár nem tagadhatom le, azért biztos hiányoznak majd.:) Egész jól kezdtem az évet, büszke vagyok magamra, de ebben a félévben mindenképp ráhajtok, hogy felvegyenek az áhított gimibe ^_^ De ennyit a suliról.:)
nemtudom hogy vagytok vele, de én hetente több filmet is meg szoktam nézni, csakúgy neten... Unalomból:) Megosztom veletek pár kedvencemet, amiket bármikor szívesen újranéznék;)
1, Karib-tenger kalózai-Ismeretlen vizeken
szerintem alap, hogy a nagy kedvencemtől is van film a számomra legjobbak között.:D Amúgy, a trailer nekem jobban tetszik, mint maga a film, és hát... Ja, a lényeg, ha még nem láttad, iktasd be :)
2, Egy ropi naplója
ez a film úgy ahogy van, nagyon nagy :D így elsőre gyerekesnek tűnhet, de én(és akikkel néztem) egy csomót röhögtünk rajta, meg nem is unalmas:) 
3, A tíz csapás
szeretem az ilyen misztikus izéket:) habár nem tíz pontos film, de azt a másfél órányi játékidőt szerintem megéri :) 
4, Éjsötét árnyék
sokan leszólják ezt a filmet, de nekem kifejezetten tetszett.:) persze lehet elfogult vagyok Johnny Depp miatt, de én sokat szakadtam rajta, tetszett na :D döntsétek el ti, mit gondoltok róla:) 

Asszem ennyi voltam mára, lenne egy kérésem! :) Aki olvassa, az írjon már légyszi egy kommentet, legalább annyit, hogy olvastam, mert még nem jöttem rá hogy kell megnézni hogy hányan olvasták az oldalt :'D Köszi előre is :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése